Policistům chybí místa pro kontrolu kamionů
S nedostatkem odstavných míst se potýkají na Vysočině policisté z týmu Kamion. Mužům zákona schází dostatečně velké plochy, kde by mohli bezpečně zastavovat a kontrolovat řidiče nákladních aut.
Policistům z týmu Kamion schází na Vysočině odstavné plochy, kde by mohli kontrolovat řidiče. Zatímco na devadesátikilometrovém úseku dálnice D1 jsou takové stanoviště hned čtyři, na více než dvou tisících kilometrech silnic prvních a druhých tříd jich je okolo deseti.
Navíc ne všechna stanoviště hlídkám z týmu Kamion vyhovují. Problémy mívají podle policisty Tomáše Procházky například na odbočce na Střítež na Jihlavsku: "Na stanoviště u celního úřadu musíme stahovat kamiony z hlavní silnice. Na parkovišti je pak zvážíme a řidiči se pak zase musí vrátit na hlavní silnici. Chtělo by to, aby odstavné plochy byly hned u hlavních tahů, aby řidiči nemuseli nikam zajíždět."
Podle policistů by pomohlo, kdyby kraj myslel na nová stanoviště při stavbě nebo opravě silnic. Jak ale Regionu řekla vedoucí odboru dopravy Hana Strnadová, od policie zatím nemají na stole žádnou oficiální žádost o vyřešení problému.
Kontrolní stanoviště na silnicích I. a II. tříd na Vysočině
Jihlavsko
Silnice I/38 Střítež
Silnice I/23 "Kasárna"
Silnice II/602 Řehořov
Žďársko
Silnice I/37 Žďár nad Sázavou - Ostrov nad Oslavou
Třebíčsko
Silnice I/23 Vladislav
Silnice I/38 Horky
Silnice II/360 Trnava
Havlíčkobrodsko
Silnice I/34 Svatá Anna
Silnice I/38 Golčův Jeníkov
Silnice I/38 Rozňák
Pelhřimovsko
Silnice II/212 Košetice
Silnice II/602 Olešná
Silnice I/34 Velký Rybník
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Představitelé USA uznávají ruské požadavky, i když jsou v rozporu s mezinárodním právem, říká Smetana
-
Kůrovec na Šumavě už nestraší, experiment skončil. Divočina je realitou, říká ředitel národního parku
-
ONLINE: V Rijádu začalo jednání mezi USA a Ukrajinou o možnostech příměří s Ruskem
-
PRŮZKUM: ANO si pohoršilo, přesto dál výrazně vede před Spolu. Ve Sněmovně Stačilo! i Motoristé sobě