O současném slovenském filmu
2. prosinec 2011
Nedávný Mezinárodní filmový festival v Bratislavě by mohl vzbudit dojem, že dění ve slovenské kinematografii nabírá na dobrých obrátkách.
Sekce Made in Slovakia předvedla patnáct nových titulů všech žánrů – od filmů animovaných přes dokumentární a krátké až po celovečerní.
Ne všichni zainteresovaní jsou však s poměry ve slovenském filmu spokojeni. Tomáš Pilát si o současné situaci ve slovenské kinematografii povídal s režisérem a pedagogem Peterem Bebjakem a filmovou organizátorkou, zástupkyní evropskounijního projektu MIDPOINT, Barborou Struss. Blýská se, podle nich, ve slovenském filmu na lepší časy?
Režisér Peter Bebjak a filmová organizátorka Barbora Struss o současné situaci slovenského filmu
Nejposlouchanější
-
Ian McEwan: Betonová zahrada. Hororová atmosféra a erotické dusno v příběhu o čtyřech sourozencích
-
Aniela Jaffé: Vzpomínky, sny, myšlenky C. G. Junga. Výběr z memoáru švýcarského lékaře a psychiatra
-
Pavel Juráček: Deník. Monumentální dílo významného filmového režiséra
-
George Bernard Shaw: Domy pana Sartoria. Komedie o tom, že obchod s chudobou kvete v každé době