Autosalón Ženeva 2011 − předpremiéra konceptu Škoda Vision D

1. březen 2011

Mladoboleslavská Škodovka odhalila v předvečer zahájení 81. ročníku světového autosalónu v Ženevě podobu svých budoucích modelů. Ukazuje ji koncept nazvaný Vize D. Tato studie má rozměry budoucího modelu značky Škoda, který má být menší než octavie a větší než fabie. Vize D by měla být jeho předobrazem. Už měsíce se spekuluje o názvu tohoto budoucího modelu, nejčastěji se skloňuje jméno Felicia.

Tradiční česká automobilová značka pod křídly německé automobilky Volkswagen chystá velkou modelovou ofenzívu. Během dvou let představí čtyři nová auta, mezi kterými bude také minivůz a nejspíš i rodinné velkoprostorové auto. Střednědobým cílem mladoboleslavské automobilky je produkce víc než miliónu vozů ročně s orientací na velké automobilové trhy, jako je Čína, Indie a Rusko.

autor: jař
Spustit audio