Za vodou s Denisou Kasl Kollmannovou
Denisa Kasl Kollmannová je vedoucí katedry marketingové komunikace a PR na FSV UK, kde učí od roku 2007 a kde byla také proděkankou. Proč se rozhodla věnovat marketingu nejen prakticky, ale i akademicky? Proč se podle ní na tento obor hlásí tolik mladých lidí? A zaměstnala by své studenty?
Jakých chyb se lidé v marketingové komunikaci nejčastěji dopouštějí? Jak se jí žilo a studovalo v Tokiu? Jaký je rozdíl v PR ministerstva a soukromé firmy? Čím je z hlediska marketingu specifická móda a design? A proč jsou v této oblasti úspěšnější ženy než muži?
Denisa Kasl Kollmannová je specialistka na oblast public relations (zejména interakci PR a mediální komunikace), na interkulturní komunikaci v marketingu a na marketing značek v oblasti módy a designu. V minulosti působila na Ministerstvu zahraničí ČR. Je spoluzakladatelkou serveru Markething.cz. Vystudovala mediální studia na FSV, absolvovala roční stipendijní pobyt na Tokyo University of Foreign Studies.
Více z pořadu
Mohlo by vás zajímat
E-shop Českého rozhlasu
Víte, kde spočívá náš společný ukrytý poklad? Blíž, než si myslíte!
Jan Rosák, moderátor


Slovo nad zlato
Víte, jaký vztah mají politici a policisté? Kde se vzalo slovo Vánoce? Za jaké slovo vděčí Turci husitům? Že se mladým paním původně zapalovalo něco úplně jiného než lýtka? Že segedínský guláš nemá se Segedínem nic společného a že známe na den přesně vznik slova dálnice? Takových objevů je plná knížka Slovo nad zlato. Tvoří ji výběr z rozhovorů moderátora Jana Rosáka s dřívějším ředitelem Ústavu pro jazyk český docentem Karlem Olivou, které vysílal Český rozhlas Dvojka.