Za vodou s Denisou Kasl Kollmannovou
Denisa Kasl Kollmannová je vedoucí katedry marketingové komunikace a PR na FSV UK, kde učí od roku 2007 a kde byla také proděkankou. Proč se rozhodla věnovat marketingu nejen prakticky, ale i akademicky? Proč se podle ní na tento obor hlásí tolik mladých lidí? A zaměstnala by své studenty?
Jakých chyb se lidé v marketingové komunikaci nejčastěji dopouštějí? Jak se jí žilo a studovalo v Tokiu? Jaký je rozdíl v PR ministerstva a soukromé firmy? Čím je z hlediska marketingu specifická móda a design? A proč jsou v této oblasti úspěšnější ženy než muži?
Denisa Kasl Kollmannová je specialistka na oblast public relations (zejména interakci PR a mediální komunikace), na interkulturní komunikaci v marketingu a na marketing značek v oblasti módy a designu. V minulosti působila na Ministerstvu zahraničí ČR. Je spoluzakladatelkou serveru Markething.cz. Vystudovala mediální studia na FSV, absolvovala roční stipendijní pobyt na Tokyo University of Foreign Studies.
Více z pořadu
Mohlo by vás zajímat
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka


Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka