Šéf české firmy Socialbakers patří mezi nejúspěšnější mladé lidi do 30 let
Americký časopis Forbes zařadil poprvé do prestižního žebříčku mladých lidí do 30 let českého zástupce. Jan Řežáb před několika lety spoluzaložil firmu Socialbakers, která se zabývá analýzou sociálních sítí, jako je například Facebook, Twitter, YouTube nebo Instagram.
Sedmadvacetiletého podnikatele Jana Řežába vybral Forbes do kategorie Marketing a reklama proto, že vede společnost s nejširším záběrem analytiky sociálních médií.
Jeho firma Socialbakers vznikla v roce 2009 v Plzni. Nyní má více než 300 zaměstnanců a 11 poboček po celém světě.
K jejím zákazníkům patří například nadnárodní korporace Nestlé, Danone, Microsoft nebo Lenovo. Od investorů už obdržela přes 34 milionů dolarů, v přepočtu 790 milionů korun.
Výběr nazvaný 30 pod 30 letos sestavoval Forbes počtvrté. Tvoří ho dvacet kategorií, mezi které patří kromě marketingu například sport, věda, vzdělávání nebo hudba.