Věnovat se kulturní publicistice na stanici Vltava je pro mě další výzvou a posunem v rozhlasové práci.
V Českém rozhlase působím od roku 2001, kdy jsem jako externistka sbírala zkušenosti ve zpravodajské směně a ve sportovní redakci Radiožurnálu.
Po dokončení Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy – obor žurnalistika a mediální studia – jsem nastoupila do ČRo na plný úvazek na editorskou pozici - zprvu na stanici Rádio Česko, posléze na nástupnickou stanici ČRo Plus, kde jsem připravovala převážně ranní proudové vysílání.
Na Rádiu Česko jsem také natáčela reportáže v terénu a připravovala pravidelný pořad publicistického charakteru Studio Česko, specializovala jsem se na sociální a zdravotnická témata. Kulturní a historické zajímavosti jsem zpracovávala do rubriky Výročí.
S nostalgií vzpomínám na své první novinářské zkušenosti ve druhé polovině devadesátých let v regionálních Listech Strakonicka.
Nejdřív sport a fotografování na čerstvém vzduchu, za odměnu výstava, film, divadlo, kniha…
Všechny články
-
Streamování hudby nahrává jen superhvězdám. Situace je trudná, říká šéf vydavatelství
Jak se dnes platí hudebníci a jak to ovlivňuje streaming? Co vzrůstající popularita streamingu znamená pro hudební vydavatelství?
-
Výběr týdne: film a koordinace intimity, jak na dobré repráky, pouliční umění, data o kultuře
Moderuje Saša Michailidis.
-
Knihovny a divadla jsou nejdál ve sběru dat v kultuře. Hudba pokulhává, odhalil covid
Samotná pandemie neovlivnila jen návštěvnost, odhalila i nedostatky a mezery ve sběru dat o kultuře obecně. Jak a proč se taková data sbírají?
-
Reprák, televize… Dobrý zvuk i obraz nemusí stát statisíce, bacha na marketingové chytáky
Jak se neztratit v technologickém pojmosloví a neskočit na lep marketingovým vějičkám?
-
Koordinátorka intimity na place nezdržuje. Díky ní jsem při natáčení kreativnější, říká herečka
Jde o člověka, který by se měl postarat, aby se herci a herečky cítili při natáčení intimních scén komfortně a v bezpečí. Jak toho docílit? Jak probíhá komunikace na place?
-
Busking způsoboval osypky. To už jsme překonali, říká za pouliční umění šéf organizace Nerudný fest
Jaká jsou pravidla buskingu v Praze a Jak najít kompromis mezi úřady a pouličními umělci? Saša Michailidis se ptá Jiřího Sulženka a Jana Gregara.
-
Výběr týdne: Mnichov 1972 a etika médií, Mucha globální značkou, filmová hudba, Jules Verne
Moderuje Saša Michailidis.
-
Jules Verne: když základem je cesta, ne cíl. A dobří hrdinové vítězí
Dle některých otec sci-fi. Byl jím ale opravdu? Dokáže jeho dílo okouzlit i dnes?
-
Film Mnichov 1972: tehdejší dilemata novinářů nemáme vyřešená ani dnes, říká etik médií
Jak se tvůrcům podařilo přiblížit roli novinářů? Jak takové události proměňují etické standardy práce médií?
-
Mucha má v centru Prahy dvě muzea. Propagujme umělce jednotně, je to značka, říká publicistka
Jak se s Muchou pracuje jako s globální značkou? Je dobré mít dvě muzea o Muchovi kousek od sebe? A cílí nové muzeum hlavně na turisty?
Stránky
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- následující ›
- poslední »